loading...
زندگی عالی
آموزش بازدید : 287 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (1)

 

 ارضا شدن زنان نسبت به مردان پیچیده تر و به زمان بیشتری نیاز است

 

ارگاسم یا ارضاء شدن زنان

معنای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و ارضا شدن آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش که تجربه نکردن آن در حین عمل جنسی می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی گردد. یکی از دلایلی که از ارضاء شدن به عنوان معمای سربسته یاد می شود پیچیده بودن ارگاسم زنان در قیاس با آقایان است، عوامل زیادی بر فرایند ارضا شدن زنان موثر است....

آموزش بازدید : 113 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

از دوستانی که شما را به پورنوگرافی ترغیب می کنند دوری کنید

 

راهکارهایی ساده برای مقابله با اعتیاد به پورنوگرافی و تصاویر جنسی
با چنین اعتیادهایی باید قبل از اینکه غیرقابل کنترل شوند، مقابله کنید. پورنوگرافی هم مثل چیزهای دیگر عادتی اعتیادزا است که خیلی زود از کنترل شما خارج می شود. همچنین خرید فیلم های پورنو، سر زدن به سایت های اینچنینی و شرکت در فعالیت های هرزه نگاری ممنوع و غیرقانونی است...

آموزش بازدید : 124 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

س از برقراری رابطه جنسی بهتر است همسرتان را در آغوش بگیرید

 

کارهایی که پس از رابطه جنسی نباید انجام دهید
عشق ورزیدن به همسر تنها در رابطه جنسی خلاصه نمی شود بلکه رفتار شما قبل و بعد از آن نیز اهمیت دارد. اعمال شما معانی مختلفی برای همسرتان دارد و رابطه آینده شما را شکل می دهد، بنابراین با احتیاط عمل کنید. ما در اینجا رفتارهایی را آورده ایم که پس از برقراری رابطه جنسی باید به شدن از آنها پرهیز کنید.


بعد از رابطه جنسی تان به سرعت به دستشویی نروید
بلند شدن و دویدن به سمت دستشویی یکی از بدترین کارهایی است که می توانید پس از برقراری رابطه جنسی انجام دهید. بسیاری افراد پس از برقراری رابطه جنسی به سرعت به سرویس بهداشتی می روند تا به ظاهر خود رسیدگی کنند. آنها موهایشان را درست می کنند، دندان هایشان را مسواک می زنند یا به زیر دوش آب می روند. درست است که شما باید همیشه مرتب و پاکیزه باشید اما گاهی دراز کشیدن در کنار همسرتان بهترین کاری است که می توانید برای صمیمیت تان انجام دهید پس برای رسیدگی به ظاهر خود عجله نکنید.

 

بعد از رابطه جنسی نوازش کردن همسرتان را فراموش نکنید
برخی افراد پس از برقراری رابطه جنسی، سریع به خواب می روند اما بهتر است پس از آن کمی همسرتان را نوازش کنید تا به عشق واقعی شما پی ببرد. به چشم های او نگاه کنید و در آغوش اش آرام بگیرید. این لحظات بهترین زمان برای نشان دادن عشق و مکالمه های عاشقانه است، آن را از دست ندهید.


بعد از رابطه جنسی اتاق را ترک نکنید
اگر پس از رابطه جنسی با همسرتان سریع لباس به تن و اتاق را ترک کنید، این طور به نظر می رسد که تنها هدف شما از برقراری این رابطه، میل جنسی بوده است. شاید برای رفتن به سر کار دیرتان شده باشد اما حتی یک دقیقه نگاه کردن در چشمان همسرتان می تواند تاثیری مثبت و فراموش نشدنی در رابطه شما داشته باشد.

 

بعد از رابطه جنسی از خودتان تعریف نکنید
حتی اگر شما بهترین باشید، نباید از خودتان تعریف کنید زیرا این کار ارزش شما را پایین می آورد. پس بهتر است این کار را بر عهده همسرتان بگذارید. اگر او احساس کند که شما خوب بوده اید، حتما بیان خواهد کرد.

 

بعد از رابطه جنسی به سراغ موبایل تان نروید
تقریبا تمام افراد پس از برقراری رابطه جنسی موبایل خود را چک می کنند اما این کار باعث می شود که همسرتان تصور کند که او را نادیده گرفته اید. می دانیم که وقت تنگ است و برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با دیگران عجله دارید اما هم نشینی با همسرتان هم ارزش و اهمیت خاص خود را دارد، بنابراین به آن احترام بگذارید.

 

بعد از رابطه جنسی سراغ تلویزیون نروید
شاید به نظر شما گوش دادن به اخبار جهان پس از برقراری رابطه عاطفی خیلی آرام بخش باشد اما در واقع اینطور نیست. حواس تان باشد اگر هم این کار را انجام می دهید، برنامه باشید که هر دوی شما از آن لذت می برید.

 

منبع :

زندگی ایده آل
seemorgh.com
 

آموزش بازدید : 118 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

بیماری پیرونی رفته رفته سبب اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی می شود

 

 نکاتی درباره بیماری پیرونی (کج شدن آلت تناسلی مردان)
بیماری پیرونی (Peyronie’s disease) یک بیماری فوق العاده خطیری است که بسرعت می تواند در سنین پائین سبب کجی آلت تناسلی و ناتوانی جنسی در مردان شود. علت اصلی این بیماری وارد شدن ضربه به آلت تناسلی در حالت نعوظ است، بنابراین مردها باید حداکثر تلاش خود را بکنند تا از هرگونه ضربه به آلت تناسلی در حالت نعوظ اجتناب شود....

آموزش بازدید : 74 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

شایعترین اختلال جنسی در مردان وابسته به الکل، اختلال در نعوظ است

 

شایعترین اختلالات جنسی در مردان الکلی
مصرف مداوم و مزمن الکل سبب اختلالات جنسی می شود. الکل دارای اثرات سمی بر روی کبد، مغز و سیستم عصبی است. امروزه در جوامع مختلف مصرف الکل بویژه در میان جوانان رو به فزونی گذاشته است. مصرف الکل نه تنها سلامتی عمومی بلکه عملکرد جنسی را نیز به مخاطره می اندازد....

آموزش بازدید : 94 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

الکل باعث کاهش میل جنسی می شود

 

خوراکی هایی که باعث اختلال در میل جنسی می شوند
برخی خوراکی ها می توانند روی میل جنسی افراد مختلف تاثیرات منفی بگذارند و نیروی جنسی آنان را مختل کنند.
همه ما هر روز خبرهایی را می شنویم که از تأثیر مواد غذایی مختلف بر سلامت جسمی و روحی می گویند، خبرهایی که به ما توصیه می کنند چه بخوریم تا زندگی سالم و عمری طولانی داشته باشیم و چه نخوریم که به بیماری های مختلف مبتلا نشویم. اما کمتر حرفی در مورد تأثیر مواد غذایی و خوراکی بر میل جنسی  زده می شود، این در حالی است که همه کارشناسان و خود ما از اهمیت نقش این غریزه در زندگی خودمان با خبر هستیم. به همین دلیل در این گزارش شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که موجب کاهش میل جنسی می شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفی دارند:

آموزش بازدید : 91 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

خشکی واژن در زنان باعث عدم تمایل آنها به برقراری رابطه جنسی میشود

 

علت کاهش میل جنسی در دوره سالمندی و راهکارهایی برای رفع آن
اهمیت رابطه جنسی در دوران سالمندی
خیلی از ما فکر می کنیم که سالمندان تمایلی به برقراری روابط زناشویی ندارند یا میل جنسی در آنها کاهش یافته است. البته تا حدودی این تفکر درست است و سالمندان نیز به اینکه تمایلات جنسی شان نسبت به دوران جوانی کاهش یافته است، اقرار دارند ولی بدان معنا نیست که میل جنسی در آنها کاملا از بین رفته است.

 ...

آموزش بازدید : 86 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

کيست‌ها اپیدیدیم در مردان بالاى ۴۰ سال شايع هستند

 

بیماریهای مرتبط با دستگاه تناسلی مردان
- واريکوسل
واريکوسل تجمعى از وريدهاى متسع است که اغلب سمت چپ کيسهٔ بيضه ايجاد مى‌شود و غالباً در لمس آن را به شکل ”کيسهٔ پر از کرم“ توصيف مى‌کنند. اين وريدهايى متورم به‌علت تخليه طبيعى وضعيتي، هنگام دراز کشيدن ناپديد مى‌شوند. اين عارضه بى‌خطر است، اگرچه وجود آن ممکن است باعث عقيمى شود. با پوشيدن لباس‌هاى زير تنگ مى‌توان اين عارضه را بهتر تحمل کرد. اگر واریکوسل باعث ناراحتى شد، يا آنکه در مورد احتمال بروز عقيمى نگران هستيد (اين عارضه به هيچ وجه در توانائى جنسى تأثير ندارد)، به پزشک مراجعه کنيد. او ممکن است برداشتن اين وريدها را از طريق جراحى توصيه کند....

آموزش بازدید : 100 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

آمار شیوع بیماری‌های مقاربتی میان هم‌جنس‌گرایان معمولاً بالاست

 

رفتارهای جنسی پرخطر را بشناسید
در هر نوع رابطه‌ی جنسی، خطر انتقال بیماری‌های مقاربتی وجود دارد. اما در چند دسته از آمیزش‌ها خطر انتقال بیماری بالاتر است این روابط عبارتند از:

 

آموزش بازدید : 91 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

لذت از برقراری رابطه زناشویی مسئله ای مجزا از رسیدن به ارگاسم است

 

 مطالبی که نباید درباره ارگاسم زنان باور کنید
ارگاسم زنان مسئله ای است که کمتر در مورد آن صحبت می شود و شاید به دلیل همین کمبود اطلاعات باشد که باورهای نادرستی در موردش وجود دارد. این مطلب به برخی از این باورها اشاره و آنها را اصلاح کرده است.

 ...

آموزش بازدید : 77 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

درباره انتظارات جنسی خود در ابعاد مختلف با همسرتان گفت و گو کنید

 

علت امتناع همسرتان از رابطه جنسی چیست؟
برای بسیاری از همسران، اوایل ازدواج یک دوران رویایی است. این را وقتی به زبان می آورند که چندی از روزگارشان گذشته باشد و گذر ایام، کم یا زیاد، حرارت زندگی شان را کم کرده باشد. همین موقع است که حسرت ها سر باز می کنند و دو نفر برای دوام آوردن در برابر تندباد کاستی ها، به خاطره آن روزهای طلایی پناه می برند؛ زمانی که هر وقت میلی بود و دست نیازی، «نه»ای در کار نبود.

 ...

آموزش بازدید : 48 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

کاهش میل جنسی اغلب به دلیل استرس و کمبود خواب ایجاد شود

 

علل و راه درمان برخی اختلالات جنسی مردانه
اگر شما در ظاهر فرد سالمی هستید و کمی اضافه وزن دارید و به تازگی با اختلالات نعوظ روبرو شده اید، احتمالا در 3 تا 5 سال آینده به بیماری عروق کرونری قلب مبتلا می شوید.

 ...

آموزش بازدید : 53 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

معمولاً اولین رابطه ی جنسی پس از زایمان ناخوشایند، دردناک و شاید بدون لذت باشد

 

 راهکارهایی برای بهبود رابطه جنسی بعد از زایمان
به تازگی وارد دوران زیبای مادری شده اید و وجودتان از عشق به کودک و همسرتان آکنده است. اما وقتی زمان رابطه ی جنسی فرا می رسد، احساسات و صمیمیت سابق را در خود نمی بینید. بر اساس تحقیقی در کشور انگلستان، ۴۴% از زنان بعد از به دنیا آمدن کودک در مورد اولین رابطه جنسی بعد از زایمان نگران هستند و ۲۰% از آقایان نیز هنگام رابطه جنسی دچار مشکل می شوند.

 ...

آموزش بازدید : 137 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

بوسه روی روابط زناشویی می تواند تاثیر بسیار مهمی داشته باشد.

 

همه ما می دانیم که بوسه روی روابط زناشویی می تواند تاثیر بسیار مهمی داشته باشد. در منابع مختلف توصیه شده است که حتما حداقل روزی یک بار همسرتان را ببوسید. هنگام ترک منزل با بوسه خداحافظی به او روحیه بدهید یا هنگامی که به خانه باز می گردد همراه با بوسه از او استقبال کنید. اما شاید این نکته های جالب در مورد بوسیدن را تا به حال نشنیده باشید:

نکته هایی که در مورد بوسه باید بدانید
1. بوسه باعث ترشح اندورفین و اکسیتوسین می شود. به همین دلیل باعث می شود احساس خوشحالی کنید و استرس کمتر داشته باشید و انرژی مثبت بیشتری حس کنید.

2. لب های شما حتی از آلت تناسلی حساس تر هستند و یکی از دلایل لذت بخش بودن بوسه نیز همین است. لب ها فوق حساس هستند، زیرا حدود 10 هزار عصب در لب هایتان وجود دارند.

3. بوسه برای سلامتی شما مفید است و باعث طول عمرتان می شود. مطالعات متعددی نشان داده اند که زوج هایی که یکدیگر را می بوسند بیشتر عمر می کنند. حتی یک بوسه خداحافظی پیش از آن که همسرتان سر کار برود تاثیر بسیاری می تواند داشته باشد.

4. هر بار که یکدیگر را می بوسید 80 میلیون میکروب مختلف را انتقال می دهید. این میزان از 77000 میکروبی که که در توالت های عمومی یافت می شود نیز بیشتر است. به همین دلیل زوج ها میکروب های مشترکی دارند که در اثر بوسیدن مکرر به تعادل می رسد.

5. انتقال میکروب ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شما می شود. تبادل میکروب ها بین شما و همسرتان باعث می شود که مقاومت بدنتان بیشتر شود، پس یادتان باشد دفعه بعدی که فصل سرما فرا می رسد در کنار نوشیدن آب پرتقال بوسه های مکرر را نیز فراموش نکنید.

6. طولانی ترین بوسه دنیا به مدت 58 ساعت و 35 دقیقه و 58 ثانیه را یک زوج تایلندی در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده اند.

7. به رشته مطالعاتی که به تحقیق در زمینه بوسه می پردازد «فیلماتولوژی» گفته می شود!

8. انسان ها تنها موجوداتی نیستند که یکدیگر را می بوسند. گاوها، سنجاب ها و حتی حلزون ها نیز همدیگر را می بوسند. اما تنها حیوانی که حالت بوسیدنش شبیه انسان هاست شامپانزه است.

9. بوسه طولانی مدت 34 ماهیچه را فعال می کند. در حالی که یک بوسه معمولی تنها از دو ماهیچه استفاده می کند، بوسه وانی مدت تمامی 34 ماهیچه صورت را به کار می گیرد.

10. به ازای هرچند لحظه ای که همسرتان را می بوسید 5 کالری می سوزانید. پس اگر به فکر تناسب اندام هستید تا می توانید همسرتان را ببوسید.

11. بوسیدن از پوسیدگی دندان های شما جلوگیری می کند! این کار به دلیل بالا بردن ترشح بزاق به واسطه مواد معدنی موجود در آن ذرات غذای دور از دسترس مسواک را پاک کرده و از مینای دندان محافظت می کند.

 

منبع:برترین ها

آموزش بازدید : 36 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

دارویی که با نام ویاگرای زنانه در بازار به فروش می رسد، داروی «فلیبانسرین»است

 

داروهای درمان اختلال جنسی در زنان و مردان

داروی ویاگرا در سال 2004 برای درمان اختلال نعوظ در مردان پا به بازار دارو گذاشت و چندان طولی نکشید که طرفداران بسیار زیادی هم بین مردانی که از اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی ناشی از آن رنج می بردند، پیدا کرد. حدود 8 سال بعد از تولید ویاگرای مردانه، داروی جدیدی با نام مصطلح ویاگرای زنانه که فرمولی تقریبا مشابه با داروی قبلی داشت، وارد بازار شد که اما و اگرهای فراوانی هم با خود به همراه آورد.

 ...

آموزش بازدید : 66 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

داروهای ضد افسردگی میل جنسی را کاهش می دهند

 

آیا می دانستید که این داروها میل جنسی را کم می کند؟

اگر مدتی ست که میلی به داشتن رابطه جنسی با همسرتان ندارید و خودتان را به خاطر این مسئله سرزنش می کنید حتما به پزشک مراجعه کنید ولی قبل از آن حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

متاسفانه بسیاری از افراد عادت دارند به طور خودسرانه دارو مصرف کنند. این افراد اغلب بدون تجویز پزشک و صرفا بر اساس تجارب شخصی خود،  به دنبال مداوای بیماری خود هستند و با توصیه های دوستان و نزدیکان که اغلب آنها افراد غیرمتخصص می باشند، اقدام به خوددرمانی می کنند. اما واقعیت این است که تشخیص بیماری و تجویز دارو مقوله ای پیچیده بوده و عوارض جانبی گسترده ی داروها بخشی از همین پیچیدگی می باشد. چه بسا درمان دارویی یک بیماری که با هدف بهبود در یک ناحیه از بدن انجام می شود ، منجر به بروز عارضه در ناحیه دیگری گردد. پس لازم است که هر دارویی تحت نظر پزشک متخصص آن بیماری و در مدت تعیین شده مصرف شود....

آموزش بازدید : 52 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

میکروکلسیفیکاسیون بیضه با سونوگرافی به راحتی قابل تشخیص است

 

بیماری میکروکلسیفیکاسیون بیضه چیست؟

تجمع ذرات کلسیم در داخل نسج بیضه را شن ریزه یا میکروکلسیفیکاسیون (Microcalcification) بیضه می‌گویند. این بیماری معمولا در حین سونوگرافی بیضه که برای منظور دیگری تجویز شده، کشف می‌شود و علائم بالینی خاصی ندارد. در سال‌های اخیر این بیماری اهمیت خاصی پیدا کرده و بیماران زیادی به دلیل داشتن ابتلا به آن به پزشک متخصص مراجعه می کنن

آموزش بازدید : 43 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

افرادی که رابطه جنسی مرتب دارند کمتر بیمار می‌شوند

 

رابطه جنسی چه فوایدی برای بدن دارد؟
رابطه جنسی یکی از موضوعات اصلی در هر زندگی زناشویی است. اما این را هم باید بدانید داشتن رابطه جنسی با همسرتان فواید بسیاری برای بدن شما خواهد داشت. بسیاری از افراد شیوه زندگی سالم را به داشتن عادت‌هایی منوط می‌دانند که شاید در خیلی از مواقع سرگرم‌کننده نیست. اما این یک تصور غلط است و گاهی می‌توان عادت‌های سالمی را به زندگی روزانه اضافه کرد. داشتن رابطه جنسی می‌تواند از جنبه‌های متعدد سلامت جسمی و روانی فرد را تامین کند.
داشتن رابطه جنسی منظم یک عامل کاهش استرس، تقویت اعتماد به نفس و پرورش احساس صمیمیت و پیوند با همسر است. بر اساس آخرین مطالعات، برخی فواید رابطه جنسی در سلامت فرد را با هم مرور میکنیم.

آموزش بازدید : 69 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

سن، نوع رابطه، میزان مهارت ارتباطی زوجین در کمیت رابطه ی جنسی تاثیر گذار است

 

علت بی رغبتی برخی زنان نسبت به آمیزش جنسی چیست؟
گاهی هم بی رغبتی زنان، فقط روانی است و به خاطر تمرکز روی یک مسئله کاری یا مشکلی در زندگی است، که در این صورت با تحریک و معاشقه به شکل های مختلف و مهیج مشکل حل می شود. اگر چه از رابطه ی جنسی، زوجین هر دو لذت می برند، اما برخی از ویژگیهای خاص، التذاذ (لذت بردن) از رابطه جنسی زنان را کمتر از مردان کرده که با عدم مراعات های لازم، این تفاوتها می تواند مشکلات ناراحت کننده ای ایجاد کند.

آموزش بازدید : 54 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

۷۰ روز طول می‌کشد تا اسپرم در بیضه‌ها تولید شود

 

 هرآنچه باید درباره مایع منی و کیفیت اسپرم بدانید
- مایع منی چیست؟
هر میلی‌لیتر مایع منی به طور معمول حاوی میلیون‌ها اسپرم است. منی مایعی سفید یا طوسی رنگ است که از مجرای ادرار (لوله‌ای که در آلت‌تناسلی قرار گرفته است) در زمان انزال خارج می‌شود. هر میلی‌لیتر مایع منی به طور معمول حاوی میلیون‌ها اسپرم است اما اکثر حجم آن را ترشحات غدد موجود در دستگاه تناسلی مرد تشکیل می‌دهد....

آموزش بازدید : 70 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

مشکلات اقتصادی و درگیری‌های فکری می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود

 

عوامل موثر در بی میلی جنسی زوجین
چرا زوجین به کاهش میل جنسی دچار می شوند و چگونه می توانند آن را رفع کنند بهترین راه چاره برای این امر چیست و چه موانعی در برابر ابتلا به این عارضه می توان گذاشت؟ مراقب باشید سردی در زندگی تان حکمفرما نباشد و زندگی جنسی تان را درگیر نکند!

 

دکتر توانگر، متخصص زنان در این باره گفت – کاهش میل جنسی از جمله مشکلاتی است که بسیاری از زوج‌ها حتی مقطعی هم که شده آن را تجربه می‌کنند. آیا می‌دانید در چنین شرایطی چگونه باید مشکل را حل کرد؟ یا اصلا چرا افراد دچار کاهش میل جنسی می‌شوند؟ بین کاهش میل جنسی و افزایش سال‌های زندگی مشترک رابطه‌ای وجود دارد؟

بسیاری از متخصصان بر این باورند با طولانی‌تر شدن رابطه، تعدد روابط جنسی زن و شوهر به نسبت اوایل ازدواج کمتر می‌شود اما این موضوع کاملا طبیعی است و به منزله کاهش میل جنسی افراد نیست بلکه این کاهش میل جنسی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. با ما همراه باشید تا با مهم‌ترین دلایل کاهش میل جنسی هم در خانم‌ها و هم در آقایان آشنا شوید.

آموزش بازدید : 67 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

انزال کمتر از ۲ دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زودرس گویند

 

درمان سرخود انزال زودرس را کناربگذارید
بسیاری از آقایان مخصوصا زوج‌های جوان در ابتدای ازدواج، به‌خصوص در سال اول به دلیل کم‌تجربگی دچار اختلالات و اختلافات متعددی در زمینه روابط زناشویی می‌شوند. بیشتر این اختلالات را می‌توان به‌راحتی و تنها طی چند جلسه مشاوره با روانشناس برطرف کرد اما متاسفانه خیلی از افراد به دلیل «کم‌رویی و خجالت» از مراجعه به متخصص خودداری کرده و برای برطرف کردن مشکل زودانزالی به خوددرمانی روی می‌آورند.

 

به این ترتیب نه‌تنها مشکل‌شان رفع نمی‌شود بلکه ممکن است دچار ناتوانی جنسی یا اختلالاتی شوند که کنترل و درمان‌شان دشوار است. در این مطلب به بررسی راهکارهای موجود برای درمان زودانزالی توسط سیدعلی دربانی، کارشناس ارشد مشاوره خانواده و درمانگر اختلالات زناشویی می‌پردازیم.

 ...

آموزش بازدید : 90 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

افرادی که دچار بیماری پارکینسون می شوند، در معرض اختلال نعوظ قرار دارند

 

عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی آقایان
اختلالات نعوظی از جمله مشکلات رایج جنسی آقایان است که می تواند صرفا به دلیل خستگی یا استرس باشد. اما در برخی موارد عواملی برای بروز این مشکل وجود دارد که نادیده گرفته می شوند و می توانند جدی باشند. در این مطلب 9 مشکل سلامتی که ممکن است منجر به بروز اختلالات نعوظی شوند را عنوان می کنیم.

آموزش بازدید : 57 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)



 

درد حین رابطه جنسی گاهی به علت خشکی وازن است

 

کارهایی که بعد از پایان رابطه جنسی باید خانم ها انجام دهند!
بسیاری از زوجین نه تنها اصول ارتباط جنسی را نمی‌دانند، بلکه حتی نمی‌دانند بعد از رابطه زناشویی چه مواردی را باید رعایت کنند. در حالی که بعد از برقراری رابطه جنسی انجام برخی کارها ضروری و بخشی از سلامت جنسی به حساب می‌آید. در اینجا برخی از مواردی را که زن بعد از انجام رابطه جنسی باید رعایت کند، مرور میکنیم.

آموزش بازدید : 54 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

رابطه جنسی یک موضوع ناراحت کننده برای بسیاری از افراد است

 

نشانه‌های نیاز به مشاور جنسی
همیشه درباره رابطه جنسی بهتر، اوج لذت جنسی و روابط عاطفی بهتر شنیده‌اید اما چطور می‌توانید به عمق این خواسته برسید؟

بهترین راه این است که از یک متخصص کمک بگیرید. اگر می‌خواهید بدانید چه زمان نیاز به مشاوره جنسی دارید بهتر است این مطلب را بخوانید.

 

می‌خواهید بدانید چطور به اوج لذت جنسی برسید
شما در این مسئله تنها نیستید. این یکی از دلایل اصلی مراجعه افراد به مشاور است. مشاور می‌تواند باورهای اشتباه درباره اوج لذت جنسی را به شما توضیح دهد و شما را در پیدا کردن نقطه اوج لذت جنسی کمک کند.

 

درباره هویت جنسی‌تان ابهام دارید
آیا شما احساس می‌کنید به رابطه جنسی علاقه‌ای ندارید؟ آیا احساس‌های متناقفصی با توجه به جنسیت‌تان دارید؟ تمایلات جنسی افراد پیچیده است و بسیاری از ما با هویت جنسی‌مان در چالش هستیم. مشاوره جنسی می‌تواند احساسات شما را در این باره مرتب کند و کاری کند شما راحت‌تر این حس‌ها را بشناسید و به آنها بها دهید.

 

عملکرد اضطرابی دارید
یکی از دلایل مراجعه مردان به مشاور جنسی این است که در انزال دچار مشکل شده و همین آنها را مضطرب می‌کند. البته این اضطراب در میان خانم‌ها هم وجود دارد این که بتوانند در رابطه جنسی خوب عمل کنند و اعتماد به نفس داشته باشند و حتی نگران باشند که دیر به لذت برسند. یک درمانگر جنسی خوب می‌تواند به شما کمک کند اعتماد به نفس لازم در ایجاد مهارت‌های جنسی پیدا کنید. او همچنین به شما نشان خواهد داد رابطه جنسی چیزی فراتر از عملکرد جنسی است و به  شما در درمان اضطراب هنگام رابطه جنسی کمک خواهد کرد.

 

مشاور جنسی,رابطه جنسی,نشانه های نیاز به مشاور جنسی

یکی از دلایل مراجعه مردان به مشاور جنسی این است که در انزال دچار مشکل شده اند

 

نمی‌دانید چه می‌خواهید
همان‌طور که گفته شد بسیاری از افراد با تمایلات جنسی خود درگیر هستند و ممکن است درباره آنچه می‌خواهند یا حس می‌کنند دچار تضاد شوند یا اصلا نمی‌دانند چه حسی دارند. درمانگر جنسی می‌تواند در کاهش این تضاد کمک کند. او تمرین‌هایی به شما می‌دهد که با کمک آنها بتوانید احساس‌های خوب را شناسایی کنید. بخشی از این احساس خوب به یادگیری مربوط است. او به شما آداب صحبت کردن در این مورد را می‌آموزد.

 

از رابطه جنسی خجالت می‌کشید
رابطه جنسی یک موضوع ناراحت کننده برای بسیاری از افراد است. ما با افکار والدین و فرهنگ‌مان  فکر می‌کنیم باید از بدن‌مان احساس شرم کنیم. مشاوره جنسی از برچسب زدن آگاهانه و ناآگاهانه به خودتان پیشگیری می‌کند. مشاور می‌تواند کمک کند شما احساس بهتری نسبت به بدن‌تان داشته باشید و نحوه مدیریت این رفتار را به شما یاد می‌دهد.  

 

می‌خواهید گذشته را پردازش کنید
برخی از زنان و مردان هستند که در کودکی یا بزرگسالی مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته‌اند. این عمل می‌تواند حس امنیت، رضایت و اعتماد از رابطه جنسی را از فرد بگیرد. این اتفاقی است که به تنهایی از عهده پردازش آن برنمی‌آیید به همین دلیل بهتر است حتما از یک مشاور کمک بگیرید. حتی اگر مورد سو استفاده جنسی قرار نگرفته باشید ممکن است تجربه بدی از ارتباط جنسی با همسرتان داشته باشید. مشاوره جنسی می‌تواند به درک این تجربه‌ها و گذر از گذشته به شما کمک می‌کند.

منبع : niniban.com

آموزش بازدید : 40 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

رابطه زناشویی و سردردهای میگرنی

 

رابطه جنسی و بهبود سردردهای خفیف تا متوسط
سالیان سال است که پزشکان بر اساس تحقیقات علمی بر این اعتقادند بوده اند که رابطه جنسی در زوجین باعث رفع سردردهای خفیف تا متوسط می شود. علت این امر آن است که رابطه جنسی با بالا بردن میزان هورمون های جنسی در بدن باعث می شوند تا میزان آندومورفین ها (آن دسته از ترکیبات شیمیایی طبیعی که درمغز به عنوان یک مسکن درد عمل می کنند) افزایش یابند و بالا بودن این ترکیبات شیمیایی طبیعی در بدن و بخصوص مغز باعث می شوند تا دردهای ناشی از سردرد تا حدود زیادی بهبود یابند.

 

آیا رابطه جنسی بر سردرد میگرنی اثر دارد؟
مطالعه جدیدی در دانشگاه مانستر آلمان که بر روی افراد مبتلا به میگرن مزمن و شدید انجام گرفته عقیده قدیمی پزشکان در مورد بهبود سردرد با رابطه جنسی در افراد میگرنی را تایید نمی کند و معتقد است که رابطه جنسی هیچ اثر درمانی خاصی برای بهبود سردرد میگرنی در افراد مبتلا به میگرن ندارد. در واقع در این مطالعه مشخص شده که حدود یک سوم از بیماران مبتلا به میگرن عنوان کرده اند که انجام رابطه جنسی میزان سردردهای میگرنی را نه تنها در آنها بهتر نمی کند بلکه در برخی موارد و در اوج سردردها، رابطه جنسی به عنوان یک عامل مخرب برای بدتر کردن سردردهایشان مطرح می باشد.

 

علت بی اثر بودن رابطه جنسی بر بهبود سردردهای میگرنی
اگرچه محققان تاکنون دلیل قطعی در مورد علت این موضوع که چرا رابطه جنسی همچون سایر سردردها، باعث بهبود و تسکین سردردهای مزمن میگرنی نمی شود، کشف نکرده اند. اما در این زمینه فرضیه های ارائه شده که از آن جمله عدم علاقه فرد به انجام رابطه جنسی در زمان بروز حمله های میگرنی  و یا ارجحیت خواب به انجام رابطه جنسی می باشد. بر همین اساس ممکن است این اعتقاد به وجود آید که انجام رابطه جنسی اجباری باعث می شود تا فرد مبتلا به میگرن به اوج لذت جنسی نرسد و در نتیجه از منافع حضور بالای ترکیبات آندومورفین ناشی از انجام رابطه جنسی بر بهبود سردرد سود نبرد.

 

سردردهای میگرنی,تاثیر رابطه زناشویی بر میگرن,بهبود میگرن با رابطه جنسی

انجام رابطه جنسی اجباری باعث می شود تا فرد مبتلا به میگرن به اوج لذت جنسی نرسد

 

البته در یک مطالعه دیگر که بر روی 800 فرد مبتلا به میگرن و 200 فرد مبتلا به سردردهای دوره ای انجام گرفت، مشخص نمود که در زمان های خارج از حمله سردرد، بیش از 60 درصد افراد مورد مطالعه عنوان کرده اند که رابطه جنسی بر بهبود شدت و مدت سردردهای آنها در روزهای بعد تاثیر داشته است. در واقع محققان در این زمینه به این اعتقاد رسیده اند که افراد با مشکلات مزمن میگرنی نیز در صورتی که به اوج لذت جنسی در یک رابطه جنسی برسند، می توانند امیدوار باشند که سردردهای آنها در زمان های بروز با شدت کمتری باشد. شاید علت این امر آن باشد که میزان آندومورفین های طبیعی می توانند تا مدتی در خون بالا باشند و همین امر باعث می شود تا فرد از منافع ضد درد این ترکیبات شیمیایی بر بدن خود تا حدود چند ساعت بعد از رابطه جنسی هم بر ضد سردرد میگرنی خود سود ببرد.


سخن آخر...
محققان به زوج هایی که یکی یا هر دو مبتلا به سردرد میگرنی هستند توصیه می کنند که در زمان های خارج از بروز سردردهای میگرنی از یک رابطه زناشویی کامل که نهایتا منجر به لذت جنسی شود، سود ببرند.
منبع: seemorgh.com

آموزش بازدید : 62 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

غده هیپوتالاموس تاثير قابل ملاحظه‌اي بر روابط زناشويي و كيفيت آن دارد

 

طب سنتی و درمان اختلالات جنسی
به گفته بسياري از متخصصان و كارشناسان پزشكي هيپوتالاموس مركز كنترل هورمون‌هاي بدن است و مي‌تواند با كنترل و تنظيم آنها ميزان انرژي، حالات روحي- رواني، خلق و خو، روابط زناشويي و چگونگي و كيفيت آن را تحت تاثير خود قرار ‌دهد. اين غده يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي مغز است كه مي‌تواند تاثير قابل ملاحظه‌اي بر روابط زناشويي و كيفيت آن داشته باشد بنابراين تناسب و تنظيم ميزان ترشح هورمون‌هايي كه از هيپوتالاموس ترشح مي‌شود مي‌تواند سلامت روابط زناشويي بسياري از زوج‌ها را در هر سن و سالي تضمين كند.

آموزش بازدید : 54 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

كاهش و تسكين درد يكي از فوايد رابطه جنسی است

 

در رابطه زناشویی افراط و تفریط نکنید!
وقتي صحبت از افراط و تفريط مي‌شود ذهن همه ما سراغ افراط و تفريط در مصرف مواد غذايي و خوراكي‌ها مي‌رود. تنها افراط و تفريط در مصرف مواد غذايي نيست كه مي‌تواند سلامت جسم شما را به خطر بيندازد، افراط و تفريط در برقراري رابطه زناشويي نيز از جمله اشتباه‌هايي است كه بسياري از زوج‌ها ساده از كنار آن مي‌گذرند و باور ندارند بي‌توجهي به اين موضوع تا چه حد مي‌تواند رابطه‌شان را دچار بحران و اختلال كند.

شايد نخستين مشكلي كه با افراط و تفريط در رابطه زناشويي به ذهن‌تان می‌رسد عدم هماهنگي، نارضايتي و ايجاد خلاء عاطفي میان زن و شوهر است اما اينها فقط بخشي از مشكلاتي است كه زن و شوهر ر ا به خود درگير مي‌كند. به گفته درمانگران طب سنتي و در متون كهني كه به قلم حكيم جرجاني و ابن‌سينا منتشر شده افراط و تفريط در رابطه زناشويي علاوه بر ايجاد مشكلات و اختلالات روحي مي‌تواند سلامت جسم‌ زن و شوهر را نيز به خطر بيندازد. اين درمانگران بر اين باورند كه توجه به آداب و تدابير رابطه زناشويي، ايجاد تعادل و چگونگي‌ پرداختن به این رابطه و تعديل مزاج‌ها مي‌تواند بهترين قدم براي تجربه يك رابطه موفق و كم‌نظير باشد....

آموزش بازدید : 67 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

فلفل و مارچوبه در گروه افزایش دهنده‌های میل جنسی قرار می‌گیرند

 

مواد غذایی کاهنده میل جنسی

عشق کافی نیست. وقتی زیر یک سقف زندگی می‌کنید، نمی‌توانید اهمیت برقراری رابطه جنسی سالم و آرامش‌بخش را در محکم شدن پایه‌های عشق‌تان انکار کنید. کارشناسان و پژوهشگران ایرانی می‌گویند سرد شدن رابطه زناشویی در بسیاری از زن و شوهرهای ایرانی کارشان را به طلاق می‌کشاند و اگر این زوج‌ها پیش از ثبت مهر طلاق از سکسولوژیست‌ها کمک بگیرند، آمار جدایی‌ها هر روز بالاتر نمی‌رود.

آموزش بازدید : 81 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

انواع کاندوم زنانه و مردانه و روش استفاده از کاندوم

 

در حال حاضر انواع کاندوم ها وارد بازار شده اند که نوع کاندوم میتواند در میزان میل جنسی شما و همسرتان موثر باشد در این مقاله انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم را به شما معرفی می کنیم.

کاندوم چیست؟

کاندوم به عنوان یک وسیله پیشگیری از بارداری راه عبور عفونت ها را در زمان نزدیکی جنسی مسدود می کند همچنین جزء یکی از روشهای جلوگیری از بارداری است که مانع از رسیدن اسپرم ها به رحم می شود .

 ...

آموزش بازدید : 43 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

افسردگی و استفاده از داروهای روان گردان از عوامل مؤثر در سرد مزاجی باشد

 

اختلال کاهش میل جنسی
روابط زناشویی، مقدس‌ترین و مهم‌ترین بخش زندگی هر زوج را تشکیل می‌دهد و این تقدس از زمانی آغاز می‌شود که دختر و پسر با یکدیگر پیمان زناشویی می‌بندند. ولی دریای متلاطم زندگی گاه این آرامش را طوفانی کرده و تفاهم لازم بین زن و شوهر را از بین می‌برد. گاهی اوقات یکی از زوجین یا هر دو تمایل خود را به جنس مخالف از دست داده یا این حس در آنها کم رنگ می‌شود که در واقع نوعی اختلال به شمار می‌رود.

آموزش بازدید : 89 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

داشتن رفتارها و افکار وسواسی جنسی در مورد همسر از علائم اختلال میل جنسی است

 

داشتن میل جنسی زیاد و رفتارهای پرخطر جنسی
- علائم اختلال میل جنسی Hypersexuality
میل جنسی مرحله‌ای روانشناختی است که طی آن، فرد تمایل به خیال‌پردازی و... یا داشتن فعالیت جنسی با فرد دیگری دارد. مشکلات مرتبط با میل جنسی زمانی مطرح می‌شوند که افراد فقدان میل جنسی یا میل جنسی پایین را تجربه کنند یا میل شدید و غیرمعمولی برای رابطه جنسی داشته باشند. میل جنسی بسیار بالا یا بسیار پایین می‌تواند برای افرادی که این مشکلات را تجربه می‌کنند، ناراحت‌کننده و آزاردهنده باشد.

 

آموزش بازدید : 77 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

یکی از راهها برای رفع مشکلات زناشویی، پیدا کردن بهترین زمان برای رابطه جنسی است

 

بهترین ساعت برای داشتن رابطه جنسی
اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می شود.
بدون تردید اگر بخواهیم مهم ترین مشکلات زندگی زناشویی در دنیای امروز را نام ببریم، عدم رضایت از رابطه جنسی یکی از رتبه های ابتدایی را به خودش اختصاص می دهد. مشکلی که هر چه پیش می رویم ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد و پیدا کردن راهکاری اساسی برای آن سخت و سخت تر می شود؛ اما برای این گره به ظاهر کور می توان راه حل های ساده و مؤثری پیدا کرد، راه حل هایی که تنها به یکسری تغییرات کوچک در سبک زندگی نیاز دارد.

 

یکی از اولین کارهایی که می توان برای رفع مشکل زناشویی انجام داد، پیدا کردن بهترین زمان ممکن برای برقراری رابطه جنسی است. در واقع، اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می شود. با این حال اگر شما هم نتوانسته اید ساعت و زمان درستی برای این بخش از زندگی پیدا کنید جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چون دانشمندان به این سؤال شما پاسخ می دهند. آنها می گویند: مناسب ترین زمان برای رابطه جنسی ساعت ۳ بعدازظهر است.


هر چند اغلب زنان و مردان این ساعت از روز در منزل نیستند و هر کدام به کاری اشتغال دارند؛ ولی بنا بر تحقیقات انجام شده: ۳ بعدازظهر هم برای زنان و هم برای مردان زمانی است که می توانند اوج لذت و رضایت جنسی را از یک رابطه داشته باشند. این میزان از رضایت به دلیل افزایش سطح هورمون کورتیزول در زنان مربوط می شود که در هوشیاری و میزان انرژی آنها برای رابطه جنسی تأثیر بسزایی دارد. از طرف دیگر، سطح بالای هورمون استروژن در این موقع از روز موجب افزایش احساسات مردان در حین رابطه جنسی می شود.


این در حالی است که، در باقی ساعات روز به خصوص هنگام شب که در خواب میزان تستوسترون مردان افزایش پیدا می کند و همین مسأله بر عملکرد آنها در رابطه جنسی اثر منفی می گذارد. به همین دلیل، ۳ بعدازظهر که استروژون افزایش و تستوسترون کاهش پیدا می کند بهترین زمان برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش است. بنابراین، اگر می خواهید لذت و رضایت بیشتری را در این رابطه تجربه کنید بعدازظهرها را به رابطه جنسی با همسرتان اختصاص دهید. به یاد داشته باشید، ۳ بعدازظهر بهترین و مناسب ترین زمان برای داشتن یک رابطه جنسی موفق است.

منبع : niniban.com

آموزش بازدید : 61 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

میل جنسی رابطه مستقیم با سن افراد دارد

 

عوامل موثر در سردمزاجی یا کاهش میل جنسی در مردان
سردمزاجی اصطلاحی است که برای کاهش یا فقدان میل جنسی به کار برده می شود. آن یک اصطلاح غلط است و اصطلاح درست همان «کاهش میل جنسی» است. در ابتدا یک توضیح لازم است و آن این است که اصطلاحات را باید بدرستی استفاده کرد و آنها را اشتباه ننمود. کاهش میل جنسی یا سردمزاجی یک اختلال جنسی است اختلالات جنسی هم در مرد و هم در زن دارای طیف وسیعی هستند و نباید آنها را با همدیگر اشتباه نمود.

آموزش بازدید : 56 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

خشکی واژن یکی از علل رابطه جنسی دردناک است

 

علل و راه درمان رابطه جنسی دردناک

شما و همسرتان آمادگی رابطه جنسی را دارید و خودتان را برای این کار آماده میکنید اما بعد از مدت کوتاهی احساس دردی مبهم، بثورات خارش دار یا سوزش میکنید. وقتی شما همیشه از رابطه جنسی لذت میبردید و حالا احساس درد میکنید میتواند نگران کننده باشد. درد هنگام رابطه جنسی یکی از موارد رایج در میان زوجین است که معمولا بر اثر یک مشکل موقت ایجاد شده و قابل درمان است. در حقیقت کنگره متخصصان زنان و زایمان آمریکا میگوید  ۷۵ درصد از زنان رابطه جنسی دردناک را در بخشی از زندگیشان تجربه میکنند. اما میتوان راه حلهایی برای آن در نظر گرفت.

آموزش بازدید : 58 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

کمتر از 15 درصد از زوج ها به طور همزمان به اوج لذت جنسی می رسند

 

لذت بخش کردن رابطه جنسی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد. حال با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود و استحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم.

در رابطه جنسی بین همسران اشتباهات زنانه ای وجود دارد که رابطه جنسی را دشوار و سخت می کند. با ترک این اشتباهات زنانه رابطه جنسی تان را لذت بخش و ماندگار کنید.

آموزش بازدید : 69 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

از پزشکتان درباره تأثیر داروها و شرایط جنسی خود در طی دوران کنترل بیماری سوال کنید

 

لذت جنسی در دوران بیماری های مزمن!
اگر شما هم به بیماری مزمنی مبتلا هستید و می خواهید رابطه جنسی لذت بخشی را در دوران طولانی کنترل بیماری تجربه کنید، شش گام زیر را بخوانید.
دیابت، لوپوس، بیماریهای قلبی، آرتریت روماتوئید، سرطان و ... از جمله بیماریهای مزمنی هستند که، هنوز درمان قطعی برای آنها شناخته نشده است، اما با کمک داروها و روشهای درمانی جدید تا حد زیادی قابل کنترل هستند. روزهای اولی که از خبر ابتلا به یکی از این بیماریها می گذرد، معمولاً با ناراحتی و نگرانی نسبت به موفقیت روشهای کنترل آن همراه است. اما با گذشت زمان که فرد می آموزد چطور با بیماری خود کنار بیاید، سوالات دیگری هم برای او اهمیت پیدا می کند. مطمئناً یکی از مهمترین سوالات این خواهد بود:

آموزش بازدید : 55 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

یکی از علائم اختلال تحریک جنسی در زنان عدم تمایل به رابطه جنسی است

 

درباره اختلال تحریک جنسی در زنان بیشتر بدانید
یکی از اختلالات رایج جنسی در میان زنان، کارکرد ناقص(غیر کافی) جنسی است، که به نظر یک مشکل پیچیده است، چرا که که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور کلی تخمین زده می شود که بیش از 40 درصد زنان متحمل این دسته مشکلات جنسی هستند. علت این امر گاهی بیماری های جسمی و گاهی عوامل فیزیولوژیکی است. این ناتوانی زنان تحت عنوان اختلال برانگیختگی (تحریک) جنسی زنان FSAD شناخته می شود.

آموزش بازدید : 138 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

در طول رابطه جنسی مقعدی به هیچ عنوان از بی حس کننده استفاده نکنید

 

نکات بهداشتی در رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی و در صورت رضایت زن مکروه است و در صورت عدم رضایت زن حرام و از نظر شرعی این رابطه هرگز نباید انجام گیرد. در واقع رابطه جنسی مقعدی سالم نمی‌تواند به اندازه رابطه جنسی از طریق واژن ایمن باشد. به همین دلیل با چند پزشک در این باره صحبت شده تا دست کم با انجام این کار سلامت‌تان به خطر نیفتد.

آموزش بازدید : 66 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

دیابت یکی از شایعترین عوامل ایجاد کنندة اختلال نعوظ در مردان می باشد

 

بیماری هایی که مردان را مستعد ابتلا به اختلال در نعوظ می کند
اختلال در نعوظ میلیون ها مرد را در سراسر دنیا گرفتار کرده است. در بسیاری از موارد پس از ایجاد اختلال در نعوظ نمی توان حالت کاملاً طبیعی را به مرد برگرداند، بنابراین امروزه دانشمندان معتقد هستند که لازم است استراتژیهایی را بکار برد که از ایجاد این مشکل و یا حداقل از شدت آن در مردان کاسته شود. چون بیماری اختلال در نعوظ در مردان هزینه های بهداشتی درمانی بسیار سنگینی را به بودجة بهداشتی کشورها تحمیل می کند، بدون اینکه از شدت مشکل کاسته شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 857
  • بازدید کلی : 29,350