loading...
زندگی عالی
آموزش بازدید : 86 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

کيست‌ها اپیدیدیم در مردان بالاى ۴۰ سال شايع هستند

 

بیماریهای مرتبط با دستگاه تناسلی مردان
- واريکوسل
واريکوسل تجمعى از وريدهاى متسع است که اغلب سمت چپ کيسهٔ بيضه ايجاد مى‌شود و غالباً در لمس آن را به شکل ”کيسهٔ پر از کرم“ توصيف مى‌کنند. اين وريدهايى متورم به‌علت تخليه طبيعى وضعيتي، هنگام دراز کشيدن ناپديد مى‌شوند. اين عارضه بى‌خطر است، اگرچه وجود آن ممکن است باعث عقيمى شود. با پوشيدن لباس‌هاى زير تنگ مى‌توان اين عارضه را بهتر تحمل کرد. اگر واریکوسل باعث ناراحتى شد، يا آنکه در مورد احتمال بروز عقيمى نگران هستيد (اين عارضه به هيچ وجه در توانائى جنسى تأثير ندارد)، به پزشک مراجعه کنيد. او ممکن است برداشتن اين وريدها را از طريق جراحى توصيه کند....

آموزش بازدید : 48 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

کاهش میل جنسی اغلب به دلیل استرس و کمبود خواب ایجاد شود

 

علل و راه درمان برخی اختلالات جنسی مردانه
اگر شما در ظاهر فرد سالمی هستید و کمی اضافه وزن دارید و به تازگی با اختلالات نعوظ روبرو شده اید، احتمالا در 3 تا 5 سال آینده به بیماری عروق کرونری قلب مبتلا می شوید.

 ...

آموزش بازدید : 52 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

میکروکلسیفیکاسیون بیضه با سونوگرافی به راحتی قابل تشخیص است

 

بیماری میکروکلسیفیکاسیون بیضه چیست؟

تجمع ذرات کلسیم در داخل نسج بیضه را شن ریزه یا میکروکلسیفیکاسیون (Microcalcification) بیضه می‌گویند. این بیماری معمولا در حین سونوگرافی بیضه که برای منظور دیگری تجویز شده، کشف می‌شود و علائم بالینی خاصی ندارد. در سال‌های اخیر این بیماری اهمیت خاصی پیدا کرده و بیماران زیادی به دلیل داشتن ابتلا به آن به پزشک متخصص مراجعه می کنن

آموزش بازدید : 54 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

۷۰ روز طول می‌کشد تا اسپرم در بیضه‌ها تولید شود

 

 هرآنچه باید درباره مایع منی و کیفیت اسپرم بدانید
- مایع منی چیست؟
هر میلی‌لیتر مایع منی به طور معمول حاوی میلیون‌ها اسپرم است. منی مایعی سفید یا طوسی رنگ است که از مجرای ادرار (لوله‌ای که در آلت‌تناسلی قرار گرفته است) در زمان انزال خارج می‌شود. هر میلی‌لیتر مایع منی به طور معمول حاوی میلیون‌ها اسپرم است اما اکثر حجم آن را ترشحات غدد موجود در دستگاه تناسلی مرد تشکیل می‌دهد....

آموزش بازدید : 67 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

انزال کمتر از ۲ دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زودرس گویند

 

درمان سرخود انزال زودرس را کناربگذارید
بسیاری از آقایان مخصوصا زوج‌های جوان در ابتدای ازدواج، به‌خصوص در سال اول به دلیل کم‌تجربگی دچار اختلالات و اختلافات متعددی در زمینه روابط زناشویی می‌شوند. بیشتر این اختلالات را می‌توان به‌راحتی و تنها طی چند جلسه مشاوره با روانشناس برطرف کرد اما متاسفانه خیلی از افراد به دلیل «کم‌رویی و خجالت» از مراجعه به متخصص خودداری کرده و برای برطرف کردن مشکل زودانزالی به خوددرمانی روی می‌آورند.

 

به این ترتیب نه‌تنها مشکل‌شان رفع نمی‌شود بلکه ممکن است دچار ناتوانی جنسی یا اختلالاتی شوند که کنترل و درمان‌شان دشوار است. در این مطلب به بررسی راهکارهای موجود برای درمان زودانزالی توسط سیدعلی دربانی، کارشناس ارشد مشاوره خانواده و درمانگر اختلالات زناشویی می‌پردازیم.

 ...

آموزش بازدید : 90 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

افرادی که دچار بیماری پارکینسون می شوند، در معرض اختلال نعوظ قرار دارند

 

عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی آقایان
اختلالات نعوظی از جمله مشکلات رایج جنسی آقایان است که می تواند صرفا به دلیل خستگی یا استرس باشد. اما در برخی موارد عواملی برای بروز این مشکل وجود دارد که نادیده گرفته می شوند و می توانند جدی باشند. در این مطلب 9 مشکل سلامتی که ممکن است منجر به بروز اختلالات نعوظی شوند را عنوان می کنیم.

آموزش بازدید : 137 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

در طول رابطه جنسی مقعدی به هیچ عنوان از بی حس کننده استفاده نکنید

 

نکات بهداشتی در رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی و در صورت رضایت زن مکروه است و در صورت عدم رضایت زن حرام و از نظر شرعی این رابطه هرگز نباید انجام گیرد. در واقع رابطه جنسی مقعدی سالم نمی‌تواند به اندازه رابطه جنسی از طریق واژن ایمن باشد. به همین دلیل با چند پزشک در این باره صحبت شده تا دست کم با انجام این کار سلامت‌تان به خطر نیفتد.

آموزش بازدید : 66 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

دیابت یکی از شایعترین عوامل ایجاد کنندة اختلال نعوظ در مردان می باشد

 

بیماری هایی که مردان را مستعد ابتلا به اختلال در نعوظ می کند
اختلال در نعوظ میلیون ها مرد را در سراسر دنیا گرفتار کرده است. در بسیاری از موارد پس از ایجاد اختلال در نعوظ نمی توان حالت کاملاً طبیعی را به مرد برگرداند، بنابراین امروزه دانشمندان معتقد هستند که لازم است استراتژیهایی را بکار برد که از ایجاد این مشکل و یا حداقل از شدت آن در مردان کاسته شود. چون بیماری اختلال در نعوظ در مردان هزینه های بهداشتی درمانی بسیار سنگینی را به بودجة بهداشتی کشورها تحمیل می کند، بدون اینکه از شدت مشکل کاسته شود.

آموزش بازدید : 54 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

علت بروز اختلال نعوظ هر چیزی باشد، اگر درمان نشود، پیامدهای تلخی به همراه دارد

 

رابطه زناشویی خود را تقویت کنید
توانایی جنسی، اندازه آلت تناسلی و هر چه به عملکرد جنسی مردان مربوط باشد، حساسیت زیادی را در آنان بر می انگیزد. با وجود این به دلیل احساس شرم و نیز تابو بودن مشکلات جنسی معمولا از آن صحبتی نمی شود و حتی مردانی که در عملکرد جنسی خود دچار مشکل هستند، ممکن است تمایلی به صحبت با پزشک در مورد مشکلشان نداشته باشند. اگر خودتان یا یکی از نزدیکانتان به این مشکل مبتلاست و یا علاقه مندید در مورد مشکل نعوظ بیشتر بدایند، ما را با خواندن این مطلب همراهی کنید.

آموزش بازدید : 87 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

اگر احتلام هر روز و يا هر دو روز يكبار اتفاق بيفتد غير طبيعي است

 

احتلام (خروج مایع منی در خواب)

احتلام از انواع انزال است و عبارت است از خارج شدن منی از انسان در هنگام خواب.  اگر احتلام یا خروج مایع منی در خواب هر چهار روز يكبار براي شما پيش مي ‏آيد مساله‏ اي كاملا طبيعي است و جاي نگراني ندارد اما اگر احتلام هر روز و يا هر دو روز يكبار اتفاق بيفتد غير طبيعي است.

درباره احتلام در خواب چه می دانید؟

آیا در مورد احتلام یا همان خروج ناخواسته منی شبانه که با عنوان جنابت در شب معروف است اطلاعات کافی دارید؟ بحث احتلام برای بسیاری از افراد جالب توجه است. اکثر افراد در مورد خروج ناخواسته منی در خواب و یا احتلام اطلاعات زیادی ندارند ما در این قسمت شما را بطور کامل با احتلام آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

آموزش بازدید : 50 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

آموزش ارضا شدن و درمان انزال زودرس

 

چگونه دیر ارضا شویم - راه های درمان انزال زودرس

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع‌ ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند.

آموزش بازدید : 78 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

عارضه انزال زودرس ممکن است آسیب هایی به رابطه زناشویی وارد می کند

 

انزال زودرس و روشهای جلوگیری از انزال زودرس
مردانی که دچار اختلال انزال زودرس هستند از چه روش هایی باید کمک بگیرند تا بتوانند با آن مقابله کنند، عارضه انزال زودرس چه آسیب هایی به رابطه زناشویی وارد می کند متخصصین ارولوژی در این زمینه چه می گویند؟

 

اختلافات فراوان در تعریف انزال زودرس در طول چند دهه گذشته باعث تفاوت های آماری زیادی در میزان شیوع و تاثیرات درمانی انزال زودرس شده است. علاوه بر آن، این آمارها با تغییر گروه هدف مورد مطالعه نیز دستخوش تغییر می شود.

 

آموزش بازدید : 75 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

در رابطه جنسی دهانی اعضای دهان و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارد

 

رابطه جنسی دهانی 

رابطه جنسی دهانی یکی از مراحل مهم پیش نوازش مرد برای زن است. معمولا مردان ابایی از رابطه جنسی دهانی ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند. همچنین زنان تمایل زیادی برای رابطه دهانی با شریک جنسی دارند و دوست دارند مرد برای ایشان این تحریک را انجام دهد.

رابطه جنسی دهانی چیست؟
رابطه جنسی دهانی (در انگلیسی: Oral sex) نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهانشان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و وقتی رابطه ی جنسی دهانی از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده می‌شوند. نام‌های مصطلح این آمیزش و رابطه جنسی دهانی در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و « لیس زدن » است.

 

آموزش بازدید : 46 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

از علل اختلال نعوظ در مردان می توان به افسردگی اشاره کرد

 

علل اختلال نعوظ در مردان
اختلالات جنسی در مردان دارای طیف وسیعی هستند که اختلال نعوظ یکی از مهمترین آنها است. اختلال در نعوظ دارای علل زیادی است و هر علت درمان مخصوص بخود دارد. یک سری از علت ها هستند که دارای اثرات مضر خیلی شدید بر عملکرد جنسی مردان می باشند و با اجتناب و یا برطرف کردن آنها می توان از ایجاد اختلال نعوظ جلوگیری و یا آن را برطرف کرد.

آموزش بازدید : 69 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

اگر شکستگی آلت تناسلی سریع درمان نشود منجر به ناتوانی جنسی خواهد شد

 

شکستگی آلت تناسلی مردان
شکستگی واژه مناسبی برای اتفاقی که برای آلت تناسلی مردان رخ می دهد و اصطلاحا به آن شکستگی آلت تناسلی می گویند نیست، چون در آلت تناسلی استخوانی وجود ندارد که بشکند. شاید در تصور اولیه افراد، شکسته شدن آلت تناسلی قابل توجیه نباشد ولی یکی از اورژانسهای ارولوژی شکستگی آلت تناسلی می باشد. جهت درک و توضیح این موضوع، ابتدا لازم است ساختمان و عملکرد آلت تناسلی آقایان را در حالت عادی و نعوظ توضیح دهیم تا مفهوم و مکانیسم شکستگی آلت تناسلی مشخص گردد.

آموزش بازدید : 97 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

عوارض جسمی خود ارضایی پسران

 

تیاد به خودارضایی در پسران آسیب های زیادی از نظر جنسی به فرد وارد می‌سازد

 

مضرات خود ارضایی پسران

یکی از عوارض خود ارضایی پسران این است که پس از مدتی دچار بی اختیاری در ادرار و انزال می شوند. از عوارض خود ارضایی پسران می توان به بی حوصلگی، عدم تمرکز، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی اشاره کرد. یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 814
  • بازدید کلی : 29,307