loading...
زندگی عالی
آموزش بازدید : 91 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

رابطه جنسی برای مادران باردار بی خطر است

 

رابطه جنسی در بارداری چه فوایدی دارد؟
شکم‌تان نفخ دارد و پشت‌تان درد می‌کند... اولین کلمه‌ای که در این شرایط برای توصیف بارداری‌تان به کار می‌رود قطعا جذاب نیست. شاید با خودتان فکر کنید که نمی‌توانید خیلی کارها را در این دوره انجام دهید که از جمله آنها برقراری رابطه جنسی با همسرتان است. در حالی که رابطه جنسی برای مادر، پدر و حتی جنین مزایایی دارد.

آموزش بازدید : 77 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

داشتن رابطه جنسی در حضور نوزاد بر روان او تاثیر می گذارد

 

در حضور نوزاد رابطه جنسی برقرار نکنید!
رابطه­ جنسی پدر و مادرهایی که بچه ­هایشان را کنار خودشان می ­خوابانند معمولا دچار اختلال می­ شود و آنها سردرگم هستند که چطور باید این مسئله را حل کنند. گاهی اوقات پدر و مادرها در این بین ضربه می خورند و بیشتر مواقع مراقبت جنسی کودک به خطر می ­افتد. دکتر شیخ الاسلامی در این باره توضیح می‌دهد.

 

آموزش بازدید : 56 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

نزدیکی بعد از زایمان بسیار متفاوت و در عین حال جذاب است

 

اطلاعاتی راجع به نزدیکی بعد از زایمان
برای نزدیکی بعد از زایمان تا چند هفته باید منتظر بمانیم و بهتر است چه مراقبت ها و چه نکاتی را رعایت کنیم تا به مشکل برنخوریم، می خواهیم توضیحاتی جامع در مورد رابطه جنسی پس از زایمان در اختیارتان قرار دهیم با ما همراه باشید.

 

داشتن نزدیکی بعد از زایمان اصولی دارد که شاید هیچ پزشکی به صورت دقیق نتواند آن را به شما بگوید. در اینجا برخی از تجربه‌های خانم‌های مختلف در رابطه جنسی بعد از زایمان را که آنها را به کل شگفت‌زده کرده بود، می‌خوانید.

 

نزدیکی بعد از زایمان فوق‌العاده است
برخی از مادران اظهار می‌کنند که رابطه جنسی و نزدیکی پس از زایمان بسیار متفاوت و در عین حال جذاب است. بدیهی است که شاید نتوان ماجراجویی زیادی در حین نزدیکی انجام داد اما در مجموع تجربه فوق العاده‌ای است.

 

برای نزدیکی بعد از زایمان از پیش برنامه‌ریزی کنید
برای داشتن رابطه جنسی و نزدیکی بعد از زایمان نکته مهم برنامه‌ریزی است. اطمینان حاصل کنید که نوزاد سیر است و پوشکش هم تازه عوض شده و خشک است. نوزاد را بخوابانید و زمانی را برای خودتان بخرید. قطعا اولین نزدیکی بعد از ۹ ماه بارداری نباید با عجله باشد. از سوی دیگر هنگام رابطه جنسی همسر شما باید صبور باشد و به حرف شما گوش دهد و آرام پیش برود.

 

برای داشتن نزدیکی پس از زایمان عجله نکنید
مانند جای زخم یا خارش که باید چند روزی صبر کنید تا بهبود اتفاق بیفتد. داشتن رابطه جنسی و نزدیکی با احساس خوب نیز نیاز به زمان دارد چون تغییرات جسمی پس از زایمان، طبیعی بوده و به مرور زمان به حالت اول باز می گردد.

 

 

رابطه جنسی در اولین نزدیکی بعد از زایمان طبیعی و سزارین دردناک است

 

خونریزی در اولین نزدیکی پس از زایمان
قطعا در اولین رابطه‌تان فکر می‌کنید که دیگر خونریزی ندارید و این موضوع تمام شده است اما این‌طور نیست و شما بلافاصله بعد از رابطه جنسی خونریزی را خواهید دید.

 

هنگام نزدیکی و رابطه جنسی آرام پیش بروید
توصیه اغلب متخصصان در مورد رابطه جنسی و نزدیکی بعد از زایمان این است که همه چیز را آرام برگزار کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی نوازش انجام داده‌اید و به خوبی تحریک شده‌اید. باید برای این کار به خوبی آمادگی پیدا کنید و اگر لازم شد حتی نقشی را در نظر بگیرید.

 

اولین نزدیکی بعد از زایمان دردناک است
ممکن است هیچ کس به شما نگفته باشد که اولین رابطه جنسی و نزدیکی بعد از زایمان دردناک است و امکان ندارد شما احساس نکنید که انگار خار به بدن‌تان وارد می‌شود. نباید این تصور را داشته باشید که پس از اولین نزدیکی بعد از زایمان دیگر در روابط بعدی دچار درد نمی‌شوید. این تصور غلط است و امکان دارد حتی یک سال بعد از زایمان هم هر بار در رابطه جنسی درد را حس کنید.

رابطه جنسی حتی در صورتی که شما زایمان طبیعی و واژینال انجام نداده باشید، ممکن است دردناک باشد. این را حتی زنانی که زایمان سزارین هم انجام داده‌اند، ابراز می‌کنند.

 

از باز شدن بخیه در حین رابطه جنسی وحشت نداشته باشید
بعد از زایمان خیلی از همسران از این می‌ترسند که حین نزدیکی بخیه‌ها پاره شده و زخم دوباره خونریزی کند در حالی که معمولا این بخیه‌ها از همان روزهای اول قابل اطمینان بوده و همه چیز برای ارتباط جنسی عادی است!

 

نزدیکی پس از زایمان بعد از دو هفته مانعی ندارد
چه کسی می‌گوید برای داشتن نزدیکی بعد از زایمان باید دست کم ۶ هفته صبر کنید. این اشتباه است و بعد از دو هفته شما می‌توانید این کار را انجام دهید. البته بهتر است در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.

 

نزدیکی پس از زایمان و پیشگیری از بارداری
برخی از زنان قدیمی بر این باور هستند که مادران شیرده هنگام رابطه جنسی به هیچ عنوان باردار نمی‌شوند در حالی که این باور اشتباه است و به همین دلیل باید از ابزارهای پیشگیری از بارداری مجدد استفاده کنید.

منبع : niniban.com

آموزش بازدید : 64 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

بسیاری از طلاق ها در جامعه به دلیل نارضایتی جنسی رخ می دهد

 

رابطه جنسی بعد از تولد فرزند
رابطه جنسی یکی از اجزای مهم زندگی زناشویی است که نقش موثری در استحکام ازدواج و عشق دارد. متاسفانه کم نیستند زوج‌های ایرانی که به دلایل مختلف به رابطه جنسی توجه لازم را ندارند و مشکلات جنسی خود را پنهان می‌کنند و برای درمان آن اقدام نمی‌کنند تا جایی که بر طبق آمار رسمی اعلام شده ۷۸ درصد از طلاق‌های ثبت شده در کشورمان به دلیل نارضایتی جنسی رخ می‌دهد.

 

 چند نکته برای داشتن رابطه جنسی بعد از بچه‌دار شدن
در ادامه نکاتی مهم برای زوج‌ها در خصوص رابطه جنسی می‌آید که می‌تواند کمک بسزایی به آن‌ها بکند، چه زوج‌هایی که هنوز بچه‌دار نشدند و چه زوج‌هایی که بچه‌دار شده‌اند.

 

- ثبت زمان رابطه جنسی در تقویم:

برنامه‌ریزی زمانی برای داشتن رابطه جنسی قبل از کارهای روزانه، آن را از ناپدید شدن از برنامه‌های زندگی در طول ساعت‌ها و روزها دور نگه می‌دارد. وقتی شما بدانید یک روز و ساعت خاص، زمان شروع رابطه جنسی با همسرتان هست، مسلماً این حالت به شما احساس عاشقانه خواهد داد. اگر حقیقتاً می‌خواهید زمان رابطه جنسی خود را در تقویم روزانه خود ثبت کنید، باید از این راز خود به معنای واقعی لذت ببرید.

 

رابطه جنسی,رابطه زناشویی,زن و شوهر و فرزند

برای برقراری رابطه جنسی از قبل برنامه ریزی کنید

 

- در مقابل کودکان زیرکانه رفتار کنید:

کودکان در واقع ترمزهایی برای بروز غرایز جنسی زن و شوهر هستند. یک راه برای پایان دادن به این وضعیت که می‌تواند استرس‌آور باشد، این است که بتوانید برای کودکان بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف مثل استفاده از تلویزیون، اینترنت و یا ایکس باکس را طراحی کنید و از رابطه جنسی خود به‌دوراز هیاهوی کودکان لذت ببرید.

 

توجه داشته باشید که طبق آموزه‌های اسلامی رابطه و رفتارهای جنسی زن و شوهرها پیش روی چشم کودکان اثرات مخربی بر روی آن‌ها دارد، اثراتی که علم پزشکی و روانشناسی نیز آن را تائید کرده است و بنابراین زوج‌هایی که بچه‌دار می‌شوند نباید به این بهانه رابطه جنسی را به حداقل ممکن برسانند بلکه با برنامه‌ریزی و انتخاب زمان و مکان مناسب به دور از چشم فرزندان  رابطه جنسی داشته باشند.

 

- عدم برقراری رابطه جنسی در زمان استرس:

«در زمان استرس، برقراری رابطه جنسی باید آخرین اقدام باشد نه اولین آن». زمانی که زن و شوهر گرفتار مشکلات با کودکان خود هستند یا از مشکلات مالی و اقتصادی رنج می‌برند، نباید خود را در سرمای انزوا حبس کنند. درواقع در مواجهه با موارد استرس‌آور، زن و شوهر می‌توانند تمام وظایفشان را باهم مبادله کنند و درنهایت با فروکش کردن استرس، اقدام به برقراری رابطه جنسی مؤثر نمایند.

 

چند مورد از فواید رابطه جنسی منظم

مشخص‌شده که داشتن رابطه جنسی منظم به کاهش میزان استرس و درنتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک می‌کند ضمن این‌که منجر به کاهش وزن، از بین بردن درد، کاهش میزان سرماخوردگی و آنفلوآنزا و بهبود کنترل مثانه نیز می‌شود. شاید شما فکر کنید که داشتن رابطه‌ جنسی پیش از ازدواج نیز همین اثرات سودمند را داشته باشد ولی باید بدانید که یکی از مزایای ازدواج این است که عشق، می‌تواند یک معجزه باشد و با ترکیب روابط عاطفی همراه با حرکات جسمی سبک، سیستم ایمنی بدن را نیز بالا ببرد.
منبع : salamaneh.com

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 833
  • بازدید کلی : 29,326