loading...
زندگی عالی
آموزش بازدید : 124 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

س از برقراری رابطه جنسی بهتر است همسرتان را در آغوش بگیرید

 

کارهایی که پس از رابطه جنسی نباید انجام دهید
عشق ورزیدن به همسر تنها در رابطه جنسی خلاصه نمی شود بلکه رفتار شما قبل و بعد از آن نیز اهمیت دارد. اعمال شما معانی مختلفی برای همسرتان دارد و رابطه آینده شما را شکل می دهد، بنابراین با احتیاط عمل کنید. ما در اینجا رفتارهایی را آورده ایم که پس از برقراری رابطه جنسی باید به شدن از آنها پرهیز کنید.


بعد از رابطه جنسی تان به سرعت به دستشویی نروید
بلند شدن و دویدن به سمت دستشویی یکی از بدترین کارهایی است که می توانید پس از برقراری رابطه جنسی انجام دهید. بسیاری افراد پس از برقراری رابطه جنسی به سرعت به سرویس بهداشتی می روند تا به ظاهر خود رسیدگی کنند. آنها موهایشان را درست می کنند، دندان هایشان را مسواک می زنند یا به زیر دوش آب می روند. درست است که شما باید همیشه مرتب و پاکیزه باشید اما گاهی دراز کشیدن در کنار همسرتان بهترین کاری است که می توانید برای صمیمیت تان انجام دهید پس برای رسیدگی به ظاهر خود عجله نکنید.

 

بعد از رابطه جنسی نوازش کردن همسرتان را فراموش نکنید
برخی افراد پس از برقراری رابطه جنسی، سریع به خواب می روند اما بهتر است پس از آن کمی همسرتان را نوازش کنید تا به عشق واقعی شما پی ببرد. به چشم های او نگاه کنید و در آغوش اش آرام بگیرید. این لحظات بهترین زمان برای نشان دادن عشق و مکالمه های عاشقانه است، آن را از دست ندهید.


بعد از رابطه جنسی اتاق را ترک نکنید
اگر پس از رابطه جنسی با همسرتان سریع لباس به تن و اتاق را ترک کنید، این طور به نظر می رسد که تنها هدف شما از برقراری این رابطه، میل جنسی بوده است. شاید برای رفتن به سر کار دیرتان شده باشد اما حتی یک دقیقه نگاه کردن در چشمان همسرتان می تواند تاثیری مثبت و فراموش نشدنی در رابطه شما داشته باشد.

 

بعد از رابطه جنسی از خودتان تعریف نکنید
حتی اگر شما بهترین باشید، نباید از خودتان تعریف کنید زیرا این کار ارزش شما را پایین می آورد. پس بهتر است این کار را بر عهده همسرتان بگذارید. اگر او احساس کند که شما خوب بوده اید، حتما بیان خواهد کرد.

 

بعد از رابطه جنسی به سراغ موبایل تان نروید
تقریبا تمام افراد پس از برقراری رابطه جنسی موبایل خود را چک می کنند اما این کار باعث می شود که همسرتان تصور کند که او را نادیده گرفته اید. می دانیم که وقت تنگ است و برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با دیگران عجله دارید اما هم نشینی با همسرتان هم ارزش و اهمیت خاص خود را دارد، بنابراین به آن احترام بگذارید.

 

بعد از رابطه جنسی سراغ تلویزیون نروید
شاید به نظر شما گوش دادن به اخبار جهان پس از برقراری رابطه عاطفی خیلی آرام بخش باشد اما در واقع اینطور نیست. حواس تان باشد اگر هم این کار را انجام می دهید، برنامه باشید که هر دوی شما از آن لذت می برید.

 

منبع :

زندگی ایده آل
seemorgh.com
 

آموزش بازدید : 91 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

خشکی واژن در زنان باعث عدم تمایل آنها به برقراری رابطه جنسی میشود

 

علت کاهش میل جنسی در دوره سالمندی و راهکارهایی برای رفع آن
اهمیت رابطه جنسی در دوران سالمندی
خیلی از ما فکر می کنیم که سالمندان تمایلی به برقراری روابط زناشویی ندارند یا میل جنسی در آنها کاهش یافته است. البته تا حدودی این تفکر درست است و سالمندان نیز به اینکه تمایلات جنسی شان نسبت به دوران جوانی کاهش یافته است، اقرار دارند ولی بدان معنا نیست که میل جنسی در آنها کاملا از بین رفته است.

 ...

آموزش بازدید : 77 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

درباره انتظارات جنسی خود در ابعاد مختلف با همسرتان گفت و گو کنید

 

علت امتناع همسرتان از رابطه جنسی چیست؟
برای بسیاری از همسران، اوایل ازدواج یک دوران رویایی است. این را وقتی به زبان می آورند که چندی از روزگارشان گذشته باشد و گذر ایام، کم یا زیاد، حرارت زندگی شان را کم کرده باشد. همین موقع است که حسرت ها سر باز می کنند و دو نفر برای دوام آوردن در برابر تندباد کاستی ها، به خاطره آن روزهای طلایی پناه می برند؛ زمانی که هر وقت میلی بود و دست نیازی، «نه»ای در کار نبود.

 ...

آموزش بازدید : 43 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

افسردگی و استفاده از داروهای روان گردان از عوامل مؤثر در سرد مزاجی باشد

 

اختلال کاهش میل جنسی
روابط زناشویی، مقدس‌ترین و مهم‌ترین بخش زندگی هر زوج را تشکیل می‌دهد و این تقدس از زمانی آغاز می‌شود که دختر و پسر با یکدیگر پیمان زناشویی می‌بندند. ولی دریای متلاطم زندگی گاه این آرامش را طوفانی کرده و تفاهم لازم بین زن و شوهر را از بین می‌برد. گاهی اوقات یکی از زوجین یا هر دو تمایل خود را به جنس مخالف از دست داده یا این حس در آنها کم رنگ می‌شود که در واقع نوعی اختلال به شمار می‌رود.

آموزش بازدید : 58 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

کمتر از 15 درصد از زوج ها به طور همزمان به اوج لذت جنسی می رسند

 

لذت بخش کردن رابطه جنسی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد. حال با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود و استحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم.

در رابطه جنسی بین همسران اشتباهات زنانه ای وجود دارد که رابطه جنسی را دشوار و سخت می کند. با ترک این اشتباهات زنانه رابطه جنسی تان را لذت بخش و ماندگار کنید.

آموزش بازدید : 53 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 رابطه جنسی در سن بالا برای زنان رضایت بخش تر است

 

مدیریت روابط جنسی بعد از 40 سالگی برای زنان
مطمئنا، درباره کم شدن میل جنسی و خشکی واژن که موانع بزرگی برای داشتن رابطه جنسی در سن بالا هستند شنیده اید. اما اوضاع به این بدیها هم نیست. با اینکه تغییر، غیرقابل اجتناب است به نظر کارشناسان رابطه جنسی از چندین جهت با بالارفتن سن بهتر می شود.

آموزش بازدید : 79 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

مصرف قرص آرژنین به درمان ناتوانی جنسی کمک می کند

 

ویاگرای طبیعی بخورید
هیچ کس نمیتواند استدلال کند که یک قرص میتواند مشکلات جنسی را برطرف کند چون اختلال عملکرد جنسی یک مسئله پیچیده است و علل زیادی دارد. شاید اولین چیزی که به فکرتان برسد استفاده از ویاگرا باشد. ویاگرا بسیار موثر و سریع الاثر است و جریان خون را بین ۳۰ دقیقه تا چند ساعت افزایش میدهد بهتر است بدانید که اگر نیاز به دارو باشد این پزشک است که باید برایتان تجویز کند اما برخی مواد غذایی و گیاهان هستند که تقریبا همان عملکرد ویاگرا را دارند و شما میتوانید آنها را امتحان کنید.

آموزش بازدید : 60 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

دیدگاه‌های ایده‌آل‌گرایانه در زندگی زناشویی باعث سرد شدن روابط جنسی می شود

 

آشنایی با عوامل موثر در سرد شدن روابط جنسی
در خیابان زن و شوهرهایی را دیده‌اید که انگار با هم قهر هستند و با فاصله از هم راه می‌روند؟! گاهی آدم فکر می‌کند اینها هیچ نسبتی با هم ندارند؛ مگر زمانی که کمی گوش‌های‌تان را تیز کرده و به مکالمات‌شان توجه کنید! سرد شدن زندگی زناشویی در طول زمان که اصلی‌ترین دلیل آن عدم رضایت از رابطه جنسی است از مسائلی است که گریبان بسیاری از خانواده‌ها را گرفته است؛ موردی که همچنان اصلی‌ترین عامل طلاق زن و شوهرهاست.

آموزش بازدید : 66 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

  اضطراب، افسردگی و هر گونه احساس منفی باعث می شود از رابطه جنسی لذت نبرید

 

شرایط یک رابطه جنسی خوب
جذاب تر کردن رابطه جنسی اغلب مستلزم خطر کردن است و صد البته پیش از اینکه خطر کنید باید مطمئن شوید که شرایط رو به راه است. هر کسی نیازهای جنسی متفاوتی دارد و بر آورده شدن این نیازها مستلزم داشتن تعاملات جنسی رضایت بخش، هیجان انگیز و توأم با کامیابی در طول زندگی است.

 

انواع نیازهای جنسی
نیازهای احساسی در رابطه جنسی:

برای داشتن یک رابطه جنسی خوب باید حس خوبی داشته باشید. اضطراب، افسردگی، ناراحت، خشم و هر گونه احساس منفی می تواند مانع ایجاد حس و حال در شما و لذت بردن از تجربه جنسی تان شود. اکثر افراد نیاز دارند ذهن شان هم بسامان باشد. اگر ذهن تان جایی مشغول باشد مثلا در فکر کار یا مسئولیت های منزل یا فرزندان تان باشید رابطه جنسی یا آخرین چیزی است که به آن فکر می کنید یا مثل کارهای دیگر وظیفه ای به نظر می آید که ناچار باید به آن پرداخت.

 

نیازهای فیزیکی در رابطه جنسی:

شرایط عمومی بدن مسئله مهمی است. مثلا اغلب افراد برای لذت بردن از رابطه جنسی باید تا حد معقولی آرام و هشیار باشند و احساس سلامتی کنند. هنگام رابطه جنسی محیط هم باید نیازهای فیزیکی شما را برآورده کند، برای مثال دل تان می خواهد در اتاقی گرم و راحت باشید یا نور اتاق ملایم باشد و سکوت در آن حاکم باشد. بعضی زن و شوهرها هنگام رابطه جنسی باید خیال شان راحت باشد که کسی مزاحم شان نمی شود یا صدای شان را نمی شنوند. ضمنا نیازهای فیزیکی افراد با گذشت زمان و در طول سال ها تغییر می کند، مثلا کسانی که مسن تر هستند شاید محیطی لطیف تر و سالم تر را ترجیح دهند.

 

نیازهای رابطه زناشویی:

احساس امنیت در کنار همسرتان بدان معناست که خیال تان راحت باشد او شما را پذیرفته و بدن شما و نحوه عملکردتان را قضاوت نمی کند. ضمنا باید اطمینان خاطر پیدا کنید که همسرتان از تجربه جنسی اش با شما به اندازه شما لذت می برد. اگر رابطه زناشویی دچار تنش یا مسائل حل نشده ای است باید پیش از رفتن به رختخواب این امور را حل و فصل کنید، یا دست کم مطمئن شوید که هر دو به یک اندازه متعهد به حل آن ها هستید.

منبع: farzand.net

آموزش بازدید : 45 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

مهم‌ترین نکته در رابطه جنسی، رضایت‌مندی هر دو طرف است

 

در رابطه زناشویی، به چه درخواست‌های جنسی همسرم باید تن دهم؟

یکی از سوال‌هایی که گاهی برای خانم‌ها یا آقایان پیش می‌آید، این است که در رابطه زناشویی، به چه درخواست‌های جنسی همسرشان باید تن دهند؟ اگر اختلافی در این زمینه وجود داشت و صحبت تمایل یا عدم تمایل یک طرف دیگر به وجود آمد تکلیف چیست؟ پاسخ این سوالات را از زبان یک روانپزشک در ادامه مطلب بخوانید.

 

دکتر قربانی، روان‌پزشک در پاسخ به این سوالات می‌گوید: به‌طور کلی، برقراری رابطه جنسی در روابط زناشویی، درست و غلط یا خوب و بد ندارد. یعنی مهم‌ترین نکته در رابطه جنسی، رضایت‌مندی و لذتی است که برای هر دوطرف ایجاد می‌شود. اگر در طول رابطه جنسی، یکی از زوجین با انجام دادن حرکتی، لذت ببرد و دیگری آزار ببیند، بهتر است که از انجام آن حرکت، خودداری شود.

 

هدف از برقراری رابطه جنسی، کسب لذت هر دو طرف است و نه فقط یکی از زوج‌ها. اما در برخی از موارد، تمایل نداشتن به انجام بخشی از خواسته‌های جنسی یکی از زوجین توسط طرف مقابل، صرفا به دلیل لذت نبردن از آن حرکت نیست. یعنی ممکن است در پس این عدم تمایل، مشکلاتی مانند وسواس برای انجام برخی حرکت‌های جنسی وجود داشته باشد. بهتر است بدانید که درمان این نوع وسواس می‌تواند به زن یا شوهر کمک کند که هم به خواسته‌های جنسی همسر خود تمایل نشان بدهد و هم از انجام این خواسته‌ها، لذت ببرد.

وی به وجود برخی از باورهای نادرست در روابط زناشویی هم اشاره می‌کند و می‌گوید که مشاوره و اصلاح باورهای نادرست، می‌تواند به داشتن رابطه جنسی لذت‌بخش، کمک کند.
منبع: bankepezeshkan.com

آموزش بازدید : 83 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

 

رابطه‌جنسی بهتر را تجربه کنید

 

تحقیقات ثابت کرده است که دراز کشیدن کنار همسر بعد از انجام رابطه‌جنسی تاثیر شگرفی بر کیفیت زندگی جنسی‌تان خواهد داشت ولی کارهایی هم هست که می‌توانید قبل از رابطه انجام دهید تا به هم نزدیک‌تر شوید. ۷ کاری که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم نه تنها کمک می‌کند رابطه‌جنسی بهتری را تجربه کنید، بلکه رابطه‌تان را به طور کل قوی‌تر می‌کند.

به همدیگر خیره شوید
دفعه بعدی که شهوت بین‌ شما و همسرتان زیاد شد، لحظه‌ای وقت بگذارید و عمیق به چشمان همدیگر نگاه کنید، انگار می‌خواهید به روح و عمیق وجود هم نگاه کنید. این کار تاثیر شگرفی بر رابطه‌تان می‌گذارد.

لحظه‌ای وقت گذاشته، دستتان را روی قلب همسرتان گذاشته، او هم دستش را روی قلب شما بگذارد و به هم خیره نگاه کنید و ۱۰ نفس عمیق بکشید. اینکار رابطه جنسی را به تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش‌تر برایتان تبدیل خواهد کرد و باعث می‌شود به هم نزدیک‌تر شوید.

به چیزهای خوب فکر کنید
اگر خیره شدن به همدیگر چندان مورد پسندتان نیست، می‌توانید چشم‌هایتان را بسته، نفس عمیق بکشید و به زمانی فکر کنید که همه چیز بین شما و همسرتان در بهترین حالت ممکن بود. به زمانی که عشق بی قید و شرط، آرامش کامل، آزادی و لذت بین‌تان حکمفرما بود. ازآنجاکه مغز نمی‌تواند فرق بین واقعیت و خیال را تشخیص دهد، اگر خودتان را به خوبی در آن وضعیت تجسم کنید، همان حس فوق‌العاده را احساس خواهید کرد. مهمترین اندام جنسی شما مغزتان است. به همین دلیل، با این تصویرسازی‌ها و فکرهای خوب و مثبت، حس‌تان نسبت به همسرتان در طول رابطه جنسی بیشتر شده و پس از آن هم احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.

به تنهایی مدیتیشن کنید
۳۰ ثانیه وقت بگذارید تا ذهنتان را آرام کرده، خودتان را از مشغله‌های آن روز بیرون کشیده و به زمان حال بیاورید. خانم‌ها به طور ذاتی می‌توانند چند کار را به صورت همزمان انجام دهند و مدام برنامه‌ها و کارهای روزانه‌شان را در ذهنشان مرور کنند. مدیتیشن به شما کمک می‌کند ذهنتان از چیزهایی جز رابطه‌جنسی که می‌خواهید با همسرتان داشته باشید خالی شده و عمق رابطه‌تان در طول نزدیکی بیشتر شده و عملکرد بهتری هم داشته باشید.

به عکس‌های دونفره‌تان نگاه کنید
احتمالاً عکس‌های دونفره‌ای در اتاق خوابتان دارید. درست قبل از شروع رابطه جنسی، به این خاطرات عالی دونفره‌تان نگاه کنید. تحسین رابطه‌تان به این شکل، رابطه‌جنسی را به اتفاقی تحسین‌برانگیز بین‌تان تبدیل خواهد کرد. همچنین حس مثبتی که نسبت به همدیگر و رابطه‌تان دارید را هم تقویت می‌کند.

درمورد فانتزی‌ها و خواسته‌های جنسی‌تان با هم حرف بزنید
با تغییر نحوه حرف زدنتان درمورد رابطه جنسی می‌توانید به‌سادگی رابطه بین خودتان را مستحکم‌تر کنید. خیلی وقت‌ها زوج‌ها سعی می‌کنند وقت را تلف نکرده و سراغ کار اصلی بروند ولی وقتی با درمیان گذاشتن فانتزی‌های خصوصی‌تان درمورد رابطه جنسی – حتی اگر این کار باعث خجالتتان شود – بعد تازه‌ای به رابطه جنسی‌تان خواهید داد.

صحبت کردن درمورد این موضوعات صمیمیت بین شما را بیشتر کرده و اگر تصور کنیم که همسرتان بخشی از فانتزی‌های شما باشد، شنیدن این حرف‌ها حس اعتمادبه‌نفس هر دو شما را بالا خواهد برد. اعتمادبه‌نفس مستقیماً با جذابیت جنسی در ارتباط است، به همین دلیل حس شما نسبت به همدیگر هم تقویت خواهد شد.

پیش‌نوازی را طولانی‌تر کنید
از کندتر پیش رفتن جریان نترسید و زمان بیشتری را برای ماساژ دادن هم، عشق‌بازی و کشف بدن همدیگر صرف کند. شهوت جنسی خیلی سریع بالا می‌رود، به همین دلیل ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول دادن آن فشار جنسی زیادی ایجاد می‌کند. به مرور زمان رابطه‌جنسی بین زوج‌ها به عملی اتوماتیک تبدیل می‌شود ولی اگر بتوانید توجه و تلاش بیشتری صرف آن کنید، به اتفاقی صمیمانه‌تر بین‌تان تبدیل خواهد شد. این صمیمیت تفاوت بین رابطه جنسی و عشق‌بازی است و زوج‌هایی که رابطه‌جنسی بهتر و سالم‌تری دارند رابطه بهتر و مستحکم‌تری هم خواهند داشت.

در آغوش هم دراز بکشید
درست مثل بعد از اتمام رابطه! هرچه زمان بیشتری قبل از شهوانی‌تر شدن فضا در آغوش هم باشید، فایده بیشتری برای رابطه‌تان در طولانی‌مدت دارد. دلیل آن این است که بغل کردن اُکسی‌توسین در بدن ترشح می‌کند و این هورمون حس صمیمیت را با همسرتان تقویت می‌کند.

 

منبع: مردمان

 

آموزش بازدید : 64 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

داشتن رابطه جنسی منظم با همسر، می تواند برای افراد یک امتیاز مهم محسوب شود

 

داشتن رابطه جنسی منظم با همسر، می تواند برای افراد یک امتیاز مهم محسوب شود. خیلی از زوج ها ممکن است با خود بیندیشند که این موضوع آنقدرها هم بزرگ و بااهمیت نیست؛ اما از نظر روان شناسان و درمان گران خانواده، داشتن رابطه جنسی رضایت بخش در زندگی زناشویی، بسیار مورد توجه است و به فرد احساس عزت نفس و مهم بودن می دهد؛ همچنین برای سلامتی عمومیِ جامعه نیز بسیار سودمند و موثر می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 845
  • بازدید کلی : 29,338